Пошуковий запит: (<.>A=Мартіросян О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Мартіросян О. "Філософія життя" як історичний вимір сучасності: соціокультурний і освітній аспекти [Електронний ресурс] / О. Мартіросян // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 375-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_156
|
2. |
Кавун О. В. Цінності демократичного соціалізму та еволюція політичних поглядів української та західної соціал-демократії у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / О. В. Кавун, О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_119_15
|
3. |
Кавун О. В. Модернізація українського суспільства та розробка шляхів побудови громадянської держави як основи демократичних цінностей [Електронний ресурс] / О. В. Кавун, О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_120_9
|
4. |
Мартіросян О. І. Педагогічна підготовка фахівців у Ніжинській гімназії вищих наук (ІІ пол. ХІХ ст. – 1940 р. ХХ ст.) (історико-педагогічний аспект) [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_24
|
5. |
Мартіросян О. І. Роль освіти дорослих у збереженні цінностей демократичного суспільства [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_121_20
|
6. |
Порошина В. Д. Освітні трансформації українського суспільства в умовах культурно-історичного розвитку: сучасні українські університети в європейському просторі [Електронний ресурс] / В. Д. Порошина, О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_122_23
|
7. |
Мартіросян О. І. Політичний лідер в Україні як інтелектуальний потенціал національної еліти: соціокультурні умови та демократичні трансформації [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_21
|
8. |
Мартіросян О. Неперервна освіта як чинник професійного зростання дорослих [Електронний ресурс] / О. Мартіросян // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_9 На підставі аналізу наукових джерел з педагогіки, філософії, андрагогіки, соціології визначено неперервну освіту дорослих як важливу ланку для гармонійного розвитку дорослої людини в соціокультурній спільноті. Зауважено, що неперервна освіта забезпечує самореалізацію і професійну досконалість кожної людини. Підкреслено, що актуальність навчання і освіти дорослих полягає у тому, що вона формує в людині духовно-етичні цінності та пропагандує здоровий спосіб життя, вибудовує активну позицію для життєвої адаптації дорослих в інформаційному суспільстві.На основании анализа научных источников по педагогике, философии, андрагогики, социологии определено непрерывное образование взрослых как важное звено для гармоничного развития взрослого человека в социокультурной общности. Замечено, что непрерывное образование обеспечивает самореализацию и профессиональную совершенство каждого человека. Подчеркнуто, что актуальность обучения и образования взрослых состоит в том, что она формирует в человеке духовно-нравственные ценности и пропагандирует здоровый образ жизни, выстраивает активную позицию для жизненной адаптации взрослых в информационном обществе.Based on the analysis of scientific literature on pedagogy, philosophy, andragogy, sociology, a continuous adult education as an important link for the harmonious development of adult human socio-cultural community. Noticed that provides continuing education and professional self-realization perfection of each person. Emphasized that the importance of adult learning and education is tov that it forms in the human spiritual and moral values and promotes a healthy lifestyle, builds a proactive stance to adapt adult life in the information society.
|
9. |
Мартіросян О. І. Ідеї політехнізму, колективної педагогіки та професійного спрямування в освіті дорослих та у працях громадських партійних діячів періоду 1920-х-50-х років ХХ століття [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, О. О. Ларіна, Н. М. Видрич // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 134. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_134_21
|
10. |
Мартіросян О. І. Формування "нової історичної спільноти” – радянський народ, як початок ідеологічного тиску Кремля на національну систему освіти України у 60-80-ті років хх століття [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, Н. М. Видрич // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 135. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_135_23
|
11. |
Мартіросян О. І. Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в системі неперервної освіти як запорука самозбереження людини [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, О. О. Ларіна // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 136. - С. 176-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_136_23
|
12. |
Мартіросян О. І. Українство як слов’янський феномен і частина світової цивілізації: історичні традиції та культурна спадщина [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 143. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_143_16
|
13. |
Мартіросян О. І. Україна і Болонський процес як освітня стратегія і соціокультурний механізм демократичного розвитку [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 140. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2018_140_16
|
14. |
Мартіросян О. І. Історіографія розвитку вищої освіти України в 1920-х – 2007-х рр. : вітчизняний історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 142. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_142_20
|
15. |
Мартіросян О. І. Українська держава в сучасному геополітичному просторі: національна безпека та проблеми єдності [Електронний ресурс] / О. І. Мартіросян, В. Д. Порошина, Т. Г. Купрій // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 144. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_144_18
|